måndag 12 april 2010

i dag e jag trött....

oj oj oj helt slut i huvudet vill jag lova. I dag var det tillbaka till skolbänken igen då. Det var roligt att få träffa alla igen och höra hur alla hade haft det. Sen gjorde vi en beställning på våra undersköterskebroscher. ja nu är det bara lite drygt en vecka kvar. Shit vad har tiden tagit vägen? Jag vill ju inte sluta plugga. Jag vill plugga mer!! men men nu vill det till att hitta ett jobb och börja tjäna lite pengar innan det är dags att läsa vidare igen.

På onsdag har vi sista provet. Usch är lite nervös inför det. Vi ska göra på något konstigt sätt med dator och grejjer och det skulle ta 3 timmar. Himmel och pannkaka. Jag hoppas det går bra. Hoppas på MVG i denna kursen också. Då har jag lyckats skrapa i hop 6 MVG. 4 VG och 1 G. Lite nöjd får man väl vara;) Duktiga jag! *klappar mig på huvudet*

Nehe dags att koppla ner. Är sjukt trött i dag. I morgon åker Johan till skåne. Trist.

Kärlek till er. Dags att sova!!

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
25 år, tvåbarnsmamma, gift sedan aug-08, bor i villa med min make och våra 2 underbara barn Ida och Noel. Min önskan är att tids nog få en trea, men min make och jag vill olika. Är färdig USKA i april 2010.