onsdag 14 april 2010

sista provet blev NÄST SISTA...

vaknade i morse lite smått panikslagen.. shiiiiit hade inte ens öppnat boken till provet. Förvisso kände jag mig ganska säker på det som vi skulle ha prov på, men ändå. Lite repetition skadar ju inte. Lämnade barnen på dagis och försökte plugga... åkte in till skolan i hopp om att hjärnan inte skulle svika mig. Men det gick bra. Dock skulle vi ha 2 stycken olika prov, men vi hann bara ett. Så det andra provet kommer bli nästa onsdag och betyget får vi på torsdag när vi har betygssamtal. huuuh annameja! Hoppas på ett MVG, men man vet aldrig. Svårt att veta. Vet ju inte hur det gått med mina inlämningsuppgifter ju. De spelar ju också stor roll. Men men. Godkänt är jag säker på att jag får i allafall.

Nästa fredag blir det fest med klassen. Vi ska ut och äta på stekhuset sen blir det utgång. Lite goa drinkar hoppas jag på. Känns ledsamt att skolan snart är slut. Kommer sakna alla jättemycket. Får skicka i väg en ansökan till högskolan så jag får fortsätta plugga till hösten förhoppningsvis.

Nehe nu ska jag fortsätta att njuta av tystnaden och lugnet. Johan är i skåne och jobbar och kommer hem i morgon och barnen sover som små lamm så jag ska snart göra mig lite thé och kolla på tv innan jag kryper ner i sängen.

Kärlek till er!!

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
25 år, tvåbarnsmamma, gift sedan aug-08, bor i villa med min make och våra 2 underbara barn Ida och Noel. Min önskan är att tids nog få en trea, men min make och jag vill olika. Är färdig USKA i april 2010.