fredag 9 april 2010

what a night....

Ja det kan man säga.. vaknade i natt vid 03 och mådde såååå illa. Trodde först att jag drömde att jag mådde illa, men det var ingen dröm. Sen körde det som bara den i min mage. Blurrade och massa sånt kul... huuuuuh. Så det blev ingen praktik för min del. Men tror inte det gjorde så mycket eftersom jag redan är färdigbedömd och klar nu.

Nu är det bestämt att vår lilla familj ska försöka oss på en tillökning. Vi ska skaffa en ny liten familjemedlem. Ja i form av en lurvig liten varelse på 4 ben. Vi ska skaffa oss en liten sibirisk kisse som är en katt som många allergiker klarar av. De är ganska dyra (mellan 8000-10.000), men det är ju det eller guldfiskar vi har att välja på typ. Så vad väljer man? precis valet är inte så svårt. Dock finns det inte så många uppfödare av sibirisk katt i närheten så jag har mailat runt lite till olika uppfödare nu som har aktuella kullar. Man får räkna med att köra runt 50 mil enkel resa och hämta, men det är det värt. Tänk vad mysigt med en kisse som ligger och kurrar och sover vid en. MYS!

I helgen har vi ingenting planerat. Jag kanske ska försöka fixa till och renskriva min APU-uppgift och sen plugga lite inför provet på onsdag. Det kommer bli saftigt känns det som.

Nehe snart dags att krypa ner i sängen. Börjar bli lite trött minsann.

Kärlek till er och sov så gott!!

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
25 år, tvåbarnsmamma, gift sedan aug-08, bor i villa med min make och våra 2 underbara barn Ida och Noel. Min önskan är att tids nog få en trea, men min make och jag vill olika. Är färdig USKA i april 2010.