måndag 5 april 2010

Sista veckan av praktiken

Ja nu är det FYRA dagar kvar på praktiken. Ska bli lite skönt att komma tillbaka till skolan för då vet man att nu är det nedräkning tills man är färdig. Lovely! Påsken har varit kanon. Vi har fått jättemycket saker gjorda. Vi har rensat både i uterummet och i boden så nu är sommaren välkommen. På påskafton skulle bror med familj komma hit, men deras dotter hade kräkts på morgonen så det blev inget med de. Vi grillade med min syster med familj i stället. Det var lika mumsigt det. Påskdagen skulle Noel och Johan bege sig med svåger till Elmia och kolla på bilar och då bestämde jag och syster att vi skulle åka till Elwins lekland med barnen och så blev det. Det blev ett par timmars lek och stoj sen när vi kom hem så lagade jag och Ida påskmat till Johan och Noel skulle komma hem. Lite påskmat var vi ju tvugna att få i oss=)

I torsdags när jag gick hem från praktiken tänkte jag att FYRA hela dagars ledigt kommer bli såååå underbart och tiden har bara sprungit i väg. I dag är det redan tisdag och snart helg igen. Skumt!!

I helgen har vi hunnit med jättemycket. Vi har rensat uterummet från skräp och ställt i ordning utemöblerna och rensat boden och även hängt upp lite nya gardiner inne och grejjat. Barnen fick nya sängar i torsdags och i fredags fick de nya cyklar så det är inte många minuter vi har varit ute denna påskhelgen! Så underbart nu när det börjar bli vår och värme ute. Man vill bara vara ute och få en massa sol på sig!!!

Nehe nu ska jag ta hand om mina små barn innan de ska i väg till dagis och jag ska till praktiken.

Kärlek till er!

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
25 år, tvåbarnsmamma, gift sedan aug-08, bor i villa med min make och våra 2 underbara barn Ida och Noel. Min önskan är att tids nog få en trea, men min make och jag vill olika. Är färdig USKA i april 2010.